Нормативно-правова база

Перевід учнів до наступного класу протокол від 26.05.2017 р.

Структура 2016-2017 н.р.

Протокол від 27.05.2016 р.

Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах  

ЗАХОДИ ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ І МОЛОДІ  

Закон України про освіту 

Указ Президента про національну доктрину розвитку освіти 

Конвенція про права дитини 

Положення про групу продовженого дня 

Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися під час навчально-виховного процесу в навчальних закладах 

Закон про загальну середню освіту 

Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти

Лист Міністерства № 1/9-426 від 01.06.2012 "Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін"

Про затвердження концепції розвитку інклюзивного навчання

Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти 

Вимоги щодо ведення журналів в 1-4 класах

Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України

Закон України "Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування"

Концепція загальнодержавної програми "Здоров’я 2020: український вимір" на 2012-2020 рр.

Положення про шкільну форму

Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів

Інструкція з обліку дітей і підлітків шкільного віку

Концепція педагогічної освіти 2013 рік

Програми з позашкільної освіти

Указ про стратегію розвитку освіти

 

 

Адаптація учнів 1-х класів

Перелік нормативних документів, які стосуються прийому учнів у 1 клас 


Державні нормативні документи, що регламентують правила прийому учнів до 1 класу в освітні заклади: 

Лист МОНУ від 02.07.2007 № 1/9-407 «Організація навчально-виховного процесу у 1 класі». 

Наказ МОНУ від 07.04.2005 № 204 «Про прийом дітей до 1 класу ЗНЗ» 

Інструкція про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів). Затверджено наказом МОНУ від 04.07.2003 р. № 389. 

Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 25.05.2011 № 1/9-389 «Про дотримання порядку прийому дитини до дошкільного навчального закладу». 

Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 09.06.2011 № 1/9-455 щодо проведення Всеукраїнської акції «Дай руку, першокласнику!» 

Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 30.01.2012 № 1/9-66 
з рекомендаціями щодо проведення Всеукраїнскої акції «Дай руку, першокласнику!».

Приймання дітей до перших класів з урахуванням норм Закону України "Про захист персональних даних".  http://krutienko.ucoz.ua/Zavuch/person_dannye_1klass.doc

Увага! Першокласники!

 Нормативне забезпечення реалізації нового змісту початкової освіти
Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в школі І ступеня 
Акція Дай руку, першокласнику 2012
Програма розвитку  дітей старшого дошкільного віку (6-й рік життя)«Впевнений старт» 
Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.2.008-01

Державний стандарт початкової загальної освіти

Про затвердження Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів)

Організація навчально-виховного процесу у першому класі

Положення про групу продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу

Про прийом дітей до 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів

БАЗОВИЙ ПЕРЕЛІК засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової освіти, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України № 264 від 05.04.2006

 Ключові компетентності учнів початкових класів

 Таксономія розумових знань за Б.Блумом

Стереотипні способи постановки навчальних цілей