Напрямки роботи школи

 Працюючи над реалізацією педагогічної проблеми "Компетентнісна спрямованість навчально-виховного процесу в умовах реформування освіти. Інтегроване навчання: тематичний та діяльнісний підходи", колектив школи обрав пріоритетний напрямок роботи - "Школа сприяння здоров'ю".

Основа Проекту школи сприяння здоров'ю - ідея гармонії, єдності всіх складників здоров'я  фізичного, соціального, морального.

Пріоритетні напрямки нашої роботи:
Освітньо – валеологічний: передбачає формування валеологічної грамотності, свідомого ставлення до власного здоров’я учнів, батьків, педагогів (заняття з валеології, валеологічні бесіди, заходи валеологічного спрямування, радіогазети, конкурси, конференції, випуски газети, круглі столи, зустрічі з лікарями, санлікарями, батьківський валеололгічний всеобуч, випуск санбюлетенів для батьків, створення валеологічних куточків, сумісні спортивно – оздоровчі заходи для вчителів, батьків, учнів, організація повноцінного харчування, випуск буклетів.

 Фізкультурно – оздоровчий: уроки фізкультури, динамічні паузи, радіо фізкультурні зарядки, гімнастика пробудження, дихальна гімнастика, стежки здоров’я, самомасаж, масаж, уроки загартування, щоденні рухливі ігри на свіжому повітрі, гуртки хореографії, уроки ритміки, нетрадиційні методи лікування, методико – педагогічний контроль.

 

 Туристично – краєзнавчий: різні форми туристично – краєзнавчої роботи ( туристичні маршрути по рідному краю, робінзонади, гуртки туристичногоспрямування), організація навчальної практики                                  
1-4 класи: екскурсії по рідному краю, в пожежну частину міста

5-9 класи: виготовлення гербаріїв, збір лікарських рослин, створення карти лікарських рослин.

10-11 класи: дослідження екологічного становища в районі міста  ( міні – проекти, їх захист), організація приймання фіточаїв, вивчення їх призначення.

 Ми працюємо над тим, щоб здоровий спосіб життя обирали цілими родинами, адже: Здоров’я родини - здоров’я дитини. 

  Наші головні завдання

на 2021-2022 навчальний рік:

 

1. Забезпечити практичну реалізацію закону України «Про освіту», постанов Кабінету Міністрів України, регіональних програм, спрямованих на функціонування та розвиток освітньої галузі.

2. Забезпечити впровадження основних принципів Нової Української школи, що враховують фізичні, психологічні, розумові здібності дитини кожної вікової групи; працювати над підняттям рейтингу та поваги до вчительської професії, стимулювання професійного зростання.

3. Забезпечити ефективне впровадження оновленого Державного стандарту загальної середньої освіти, початкової освіти, оновлених навчальних планів і програм з навчальних дисциплін.

4. Забезпечити надання якісних освітніх послуг у закладі, підвищення рівня успішного засвоєння програмового матеріалу учнями в умовах карантинних обмежень.

5. Забезпечити організацію освітньої діяльності колективу школи, спрямованої на реалізацію Концепції євроінтеграції українського суспільства.

6. Забезпечити реалізацію засад Концепції національно-патріотичного виховання учнівської молоді. Виховувати учнів з толерантним ставленням до людей різних національностей та віросповідань.

7. Забезпечити подальший розвиток учнівського самоврядування, залучення школярів до вирішення питань організації навчально-виховного процесу, розвитку громадської активності, організації здорового способу життя.

8. Забезпечити сприятливі умови для пошуку, підтримки та стимулювання інтелектуальних і творчо обдарованих дітей, самореалізації творчої особистості в суспільстві.

9. Забезпечити умови якісної підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання як основного критерію результативності освітньої діяльності школи.

10. Забезпечити організацію навчально-виховного процесу, відповідних умов інклюзивного та індивідуального навчання дітей, які потребують корекції фізичного або розумового розвитку, дітей з особливими освітніми потребами.

11. Забезпечити створення здоров’язбережувального середовища, шляхом упровадження здоров’язбережувальних технологій навчання й виховання, дотримання санітарно-гігієнічних норм режиму школи, упровадження ефективних методів впливу з метою формування в учнів та їхніх батьків цінності здоров’я; створювати умови для запобігання негативним звичкам, дитячій бездоглядності, підлітковій злочинності.

12. Забезпечення дотримання безпечних умов перебування учасників навчально-виховного процесу в школі, санітарного законодавства, вимог БЖД і ОП, дотримання Тимчасових рекомендацій щодо організації та протиепідемічних заходів у закладі в період карантину.

13. Сприяти поліпшенню та розвитку матеріально-технічної бази школи, із цією метою залучати до роботи меценатів, благодійників, випускників школи, інші форми створення позабюджетного фонду закладу, що не суперечить чинному законодавству.

14. Продовжити роботу по створенню позитивного іміджу школи.